Handelsbetingelser

GENERELLE OPLYSNINGER

SimonHolst IVS

Algade 61,2

5500 Middelfart

CVR: 40013636

Mail: [email protected]

Telefon: 42162829

 

BETALING

Vi modtager betaling med Dankort, MasterCard, VISA, JCB, Maestro og VISA Electron.

Beløbet bliver først trukket, når dine varer afsendes.

 

FRAGT

Vi sender altid plakater og postkort i forsvarlig emballage. Hvis du enten bestiller plakater eller plakater og postkort, pakker vi det ind i silkepapir, så du let kan få det ud af det paprør de bliver sendt i. Bestiller du postkort alene, bliver de sendt forsvarligt i bobleplastkonvolut.

Vi sender både til Privat, Virksomhed og Offentlig Virksomhed. På vores betalingsside har du mulighed for at vælge hvilken af disse kundetyper du er.

Varerne sendes med GLS, hvor du kan vælge med el. uden omdeling, samt omdeling til erhverv, efter ønske.

Leveringen sker inden for 1-3 hverdage (Vær dog opmærksom på, at der kan komme forsinkelser ift. travlhed i forbindelse med højtider og udsalgsdage).

Vi tilbyde fri fragt ved køb over 450kr, hvor du får tilbudt sende pakken med GLS Pakkeshop for 0kr

Fragtpriser og muligheder er som følger:

GLS PakkeShop: 40kr (inkl. moms)

GLS – Omdeling til privat: 50kr (inkl. moms)

GLS – Omdeling til erhverv: 50kr (inkl. moms)

 

Mulighed for fragt til EU

Vi kan indtil videre sende vores plakater til 23 forskellige Europæiske lande. Plakaterne kan bestilles til udlandet på www.simonholst.com.

Inden længe vil vi kunne tilbyde at sende plakater verden rundt, uanset hvad for et land det måtte være. Indtil da, er valgmulighederne på SimonHolst.com som følger:

Levering i EU kan tage 5-7 hverdage

Nedenunder kan du se hvilke lande du kan sende det til, og hvor meget fragten koster:

Austria: €12

Belgium: €8.5

Czech republic: €12

Germany: €7 Spain: €8.5

France: €10.5

United Kingdom: €8.5

Greece: €13

Hungary: €13

Ireland: €13

Italy: €10

Lithuania: €13

Luxembourg: €10

Latvia: €13

Netherlands: €8.5

Poland: €12

Portugal: €8.5

Romania: €13

Slovenia: €13

Slovakia: €13

Sweden: €7

Finland: €9.5

 

FORTRYDELSESRET

Du har 90 dages fortrydelsesret hos os som forbruger, hvilket betyder at fortrydelsesfristen udløber 90 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Der er også fortrydelsesret på gavekort.

Hvis du fortryder dit køb, bedes du gøre følgende:

  1. Meddel at du ønsker at returnere din odre, så sender vi dig en returlabel. Det kan du gøre, ved at skrive til [email protected]. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
  2. Returnér varen senest 14 dage fra den dag, du har givet meddelelse om din fortrydelse.
  3. Pakken skal sendes på egen regning og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Har du spørgsmål, kan du skrive til os på [email protected] eller ringe på 42 16 28 29.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Varens stand, når du sender den retur

Du står som kunde ansvarlig for returneringen af varen(e), og at varene sendes tilbage i helt stand.

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har kommet til at bukke, bøje, ridse eller beskadige varen på anden vis, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Da du er ansvarlig for returneringen af varen(e), anbefaler vi dig at sende dem retur med forsikret post. På den måde er du stillet ved eventuelle skader undervejs.

Returlabel kan vi enten lave, hvor vi trækker beløbet fra refunderingen – eller så kan du selv stå for oprettelse af returlabel.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, bortset fra leveringsomkostninger, senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.  Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

SimonHolst.dk

Algade 61,2

5500 Middelfart

Tlf: 42162829

E-mail: [email protected]

!!! OBS !!! Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

GLEMT AT HENTE PAKKEN?

Hos SimonHolst.dk benytter vi os af et udefrakommende trykkeri til produktion og forsendelse. Dvs. at vi trykker plakaterne på bestilling.

Har du glemt at hente pakken i pakkeshoppen, og er pakken kommet til retur til dem, opbevarer de den ikke. Dine plakater bliver derfor smidt ud, hvis du glemmer at hente pakken indenfor de 2 uger, hvor den bliver opbevaret i den gældende pakkeshop. Omkostningerne for at have glemt at hente pakken, lægger på kundens ansvar.

SKADER

Vi opfordrer til at du undersøger  varen når du modtager den. For at vi kan yde forsikring på varen skal vi have besked om eventuelle skader senest 5 dage efter modtagelse af varen. Er pakken beskadiget skal du sende os billeder af skaden samt forsendelsesemballage, både inde- og udefra, samt et billede af label. Så har vi mulighed for at få dækket skaden, og kan sende dig en ny vare uden omkostninger.

REKLAMATIONSRET

Har du modtaget en forkert eller defekt vare, kontakt da venligst [email protected] eller ring på 42162829.

Du har som forbruger 2 års reklamationsret. Det vil sige, at hvis varen har mangler eller er anderledes end beskrevet ved købstidspunktet, har du mulighed for at klage til os. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, afholder vi de rimelige fragtomkostninger.

Kontakt [email protected] for en returlabel. Varen skal sendes retur i forsvarlig emballage.

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

PERSONDATAPOLITIK

Når du handler på www.SimonHolst.dk, skal du afgive oplysninger så vi kan gennemføre din bestilling. Du bliver bedt om at oplyse:

  • Navn
  • Telefonnummer
  • Email adresse
  • Kortoplysninger
  • Leveringsadresse

Vi bruger SSL (Secure Socket Layer) i forbindelse med overførsel af al information. Af sikkerhedsmæssige årsager undlader vi at gemme dine betalingsoplysninger i vores database af sikkerhedsmæssige årsager.

Personoplysningerne registreres hos Stripe, som er det finansielle software service, der gør det muligt at betale på vores side.

Hvad bruger vi dine oplysninger til?

Gennemførelse af din bestilling. Det vil sige, at vi kan trække penge for dit køb, sende dig en ordrebekræftelse og en mail, når varen er afsendt, samt sende varen ud til dig.

Kundeservice / reklamationer. Hvis du reklamerer eller beder om omlevering, skal vi bruge dine kontaktoplysninger for at kunne registrere din henvendelse og gennemføre udbedring eller levere på ny.

Markedsføring. Vi anvender dine data til at sende nyhedsbreve til dig på mail, men kun såfremt du har givet samtykke til det.

Hvem får adgang til dine oplysninger?

Trykkeriet vi samarbejder: For at kunne levere din ordre, udleverer vi navn, adresse og tlf. nr. til vores kurerer.

Andre selskaber: Vi benytter herudover tredjeparter til opbevaring og behandling af data for at kunne behandle din ordre og overholde lovgivningen. Disse behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke anvende dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Den dataansvarlige på simonholst.dk er SimonHolst IVS,

Du har altid ret til at få oplyst, hvilke informationer, vi har registreret om dig og gøre indsigelse mod en registrering. Hvis dine oplysninger er ufuldstændige, irrelevante eller forkerte, har du ret til at få dem ændre eller slettet.

I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til.

Disse rettigheder har du efter Persondataloven. Henvendelse i den forbindelse sendes til: [email protected].

I henhold til Bogføringsloven, er vi dog pålagt at gemme dine købsdata  i fem år, hvor efter oplysningerne slettes.

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte:

Simon Holst

Algade 61,2

5500 Middelfart

Tlf.: 42162829

E-mail: [email protected]

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2  8800 Viborg  www.naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

Handelsbetingelserne er senest opdateret d.20.03.2020