FAQ

Hvis du har bestilt fra vores webshop som dansk kunde, bliver din pakke afsendt indenfor 1-2 hverdage, og du modtager et tracking nummer, så du kan spore din pakke. Mangler der navn på din postkasse, afleverer fragtfirmaerne ikke din pakke. Er du ikke hjemme, når posten kommer, bliver pakken afleveret i den lokale pakkeshop. Har du nogle spørgsmål, så kontakt os på kontakt@simonholst.dk

Desværre kan det ske, at vi har sendt en forkert plakat, eller at den er komme til skade undervejs. Vi er også mennesker J Har du oplevet det, så kontakt os på kontakt@simonholst.dk

Ja, det kan du godt. Skriv til os på kontakt@simonholst.dk, så finder vi ud af det. Oplys gerne dit ordrenummer, samt hvorvidt du ønsker pengene retur eller ombytning til anden vare.

Ofte er det, fordi at den indtastede mailadresse er forkert, eller fordi ordrebekræftelsen er røget i dit spamfilter. Hvis du kontakter os på kontakt@simonholst.dk, sørger vi for at du får den tilsendt.

Pengene for købet bliver først trukket på dit kreditkort, når ordren er pakket og klar til afsendelse. Det er af sikkerhedsmæssige grunde ikke muligt at trække et større beløb på dit kort end det, du har godkendt.

Nej, vi har desværre ikke vores egen butik

Til gengæld har vi en del forhandlere rundt omkring i danmark. Se vores forhandlerliste her.

Vi har desværre ikke kapacitet til at lave plakater efter individuelle ønsker. Derimod er vi modtage overfor ønsker og forslag om eventuelle plakater. Så har du et forslag eller ønske, skal du være mere end velkommen til at kontakte os enten på vores facebook side eller på kontakt@simonholst.dk

Fik du ikke svar på dit spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på kontakt@simonholst.dk