GENERELLE OPLYSNINGER

Novictus Aps

CVR-nr 38152807

Hørsvinget 3

2630 Taastrup

Betaling

Vi modtager betaling med Dankort, MasterCard, VISA, JCB, Maestro og VISA Electron.

Beløbet bliver først trukket, når dine varer afsendes.

Alle priser er i DKK og inkl. moms

Forsendelse og fragtpriser

Vi sender altid plakater og postkort i forsvarlig emballage. Hvis du bestiller plakater, pakker vi det ind i silkepapir, så du let kan få det ud af det paprør de bliver sendt i. Bestiller du indrammede plakater, pakker vi rammen ind i bobleplast og forsegler det med speciallavet pap.

Vi sender både til Privat, Virksomhed og Offentlig Virksomhed. På vores betalingsside har du mulighed for at vælge hvilken af disse kundetyper du er.

Varerne sendes med GLS, hvor du kan vælge med el. uden omdeling, samt omdeling til erhverv, efter ønske.

Leveringen sker inden for 3-5 hverdage (Vær dog opmærksom på, at der kan komme forsinkelser ift. travlhed i forbindelse med højtider og udsalgsdage).

Vi tilbyde fri fragt ved køb over 499kr, hvor du får tilbudt sende pakken med GLS Pakkeshop for 0kr

Fragtpriser og muligheder er som følger:

GLS PakkeShop: 39kr (inkl. moms)

GLS – Omdeling til privat: 49kr (inkl. moms)

GLS – Omdeling til erhverv: 49kr (inkl. moms)

Fortrydelsesret

Du har 30 dages fortrydelsesret hos os som forbruger, hvilket betyder at fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din pakke fra os.

Hvis du fortryder dit køb, bedes du gøre følgende:

  1. Meddel at du ønsker at returnere din ordre, så sender vi dig en returlabel. Ellers kan du nemt bestille en returlabel ved at klikke her. Du kan kontakte os, ved at skrive til kontakt@simonholst.dk. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
  2. Returnér varen senest 14 dage fra den dag, du har givet meddelelse om din fortrydelse.
  3. Pakken skal sendes på egen regning og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Prisen for fragten er på 49 kr.

Har du spørgsmål, kan du skrive til os på kontakt@simonholst.dk

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Varens stand når du sender det retur

Du står som kunde ansvarlig for returneringen af varen(e), og at varene sendes tilbage i helt stand.

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har kommet til at bukke, bøje, ridse eller beskadige varen på anden vis, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Da du er ansvarlig for returneringen af varen(e), anbefaler vi dig at sende dem retur med forsikret post. På den måde er du stillet ved eventuelle skader undervejs.

Returlabel kan vi enten lave, hvor vi trækker beløbet fra refunderingen – eller så kan du selv stå for oprettelse af returlabel.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til

Novictus Aps

Kalkgravsvej 10

4000 Roskilde

E-mail: kontakt@simonholst.dk

!!! OBS !!! Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Skader

Vi opfordrer til at du undersøger varen når du modtager den. Er pakken beskadiget må du meget gerne sende os billeder af pakken, hurtigst muligt og meget gerne indenfor 5 dage. Jo hurtigere du reagerer på en fragtskade jo bedre er du stillet som forbruger.

Har du glemt at hente pakken i pakkeshoppen?

Hvis pakken ikke er hentet fordi du har fortrudt købet, skal vi have en e-mail fra dig med ordrenummer, sådan at vi kan tilbagebetale beløbet til dig.

Har du blot glemt at hente pakken? Pakkeshoppen holder din pakke i 7 hverdage, hvorefter den vil returneres til os, og vi vil mod betaling for en ny fragt, sende den til dig.

Reklamationsret

Har du modtaget en forkert eller defekt vare, kontakt da venligst kontakt@simonholst.dk

Du har som forbruger 2 års reklamationsret. Det vil sige, at hvis varen har mangler eller er anderledes end beskrevet ved købstidspunktet, har du mulighed for at klage til os. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, afholder vi de rimelige fragtomkostninger.

Kontakt kontakt@simonholst.dk for en returlabel. Varen skal sendes retur i forsvarlig emballage.

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Persondatapolitik

Når du handler på www.SimonHolst.dk, skal du afgive oplysninger så vi kan gennemføre din bestilling. Du bliver bedt om at oplyse:

  • Navn
  • Telefonnummer
  • Email adresse
  • Kortoplysninger
  • Leveringsadresse

Vi bruger SSL (Secure Socket Layer) i forbindelse med overførsel af al information. Af sikkerhedsmæssige årsager undlader vi at gemme dine betalingsoplysninger i vores database af sikkerhedsmæssige årsager.

Personoplysningerne registreres hos Stripe, som er det finansielle software service, der gør det muligt at betale på vores side.

Hvad bruger vi dine oplysninger til

Gennemførelse af din bestilling. Det vil sige, at vi kan trække penge for dit køb, sende dig en ordrebekræftelse og en mail, når varen er afsendt, samt sende varen ud til dig.

Kundeservice / reklamationer: Hvis du reklamerer eller beder om omlevering, skal vi bruge dine kontaktoplysninger for at kunne registrere din henvendelse og gennemføre udbedring eller levere på ny.

Markedsføring: Vi anvender dine data til at sende nyhedsbreve til dig på mail, men kun såfremt du har givet samtykke til det.

Hvem får adgang til dine oplysninger

Trykkeriet vi samarbejder med: For at kunne levere din ordre, udleverer vi navn, adresse og tlf. nr. til vores kurerer.

Andre selskaber: Vi benytter herudover tredjeparter til opbevaring og behandling af data for at kunne behandle din ordre og overholde lovgivningen. Disse behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke anvende dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Den dataansvarlige på simonholst.dk er LETSDOTHiS (CVR: 35016074),

Du har altid ret til at få oplyst, hvilke informationer, vi har registreret om dig og gøre indsigelse mod en registrering. Hvis dine oplysninger er ufuldstændige, irrelevante eller forkerte, har du ret til at få dem ændre eller slettet.

I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til.

Disse rettigheder har du efter Persondataloven. Henvendelse i den forbindelse sendes til: kontakt@simonholst.dk.

I henhold til Bogføringsloven, er vi dog pålagt at gemme dine købsdata  i fem år, hvor efter oplysningerne slettes.

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte:

Novictus Aps

Hørsvinget 3

2630 Taastrup

E-mail: kontakt@simonholst.dk

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2  8800 Viborg  www.naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

Handelsbetingelserne er senest opdateret d.22-09-2024